ویدیو | مخفیگاه ۴۰ هزار هتکاری پوتین با کارخانه آبجو سازی

سه خانه موجود در این منطقه قیمت‌های سرسام‌آوری دارند و در آن‌ها سردوش‌هایی به بهای چهار هزار و ۴۰۰ دلار نصب شده و کف آن با سنگ مرمر ایتالیایی ۱۰۸ هزار دلاری فرش شده است.
ویدیو | مخفیگاه ۴۰ هزار هتکاری پوتین با کارخانه آبجو سازی
کد خبر : ۵۶۰۵۲

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در نزدیکی مرز فنلاند برای خود مخفیگاهی مجلل با توالت‌های ۱۰ هزار دلاری، یک آبشار مسروقه و احتمالا حتی سامانه دفاع هوایی مخصوص ساخته است.

نیویورک پست به نقل از مرکز دوسیه که یک سازمان تحقیقاتی روسی است، گزارش داد که این مجموعه وسیع ۴۰ هزار هکتاری در اعماق جنگل‌های شمال کارلیا در فاصله ۳۲ کیلومتری مرز فنلاند پنهان شده است.

به نوشته این نشریه، این مخفیگاه که در ساحل دریاچه لادوگا واقع است، سه خانه به سبک امروزی، دو سکوی فرود بالگرد، اسکله قایق‌های تفریحی و مزرعه پرورش ماهی قزل‌آلا و گوشت گاو دارد و تنها با بالگرد یا با قایق می‌توان به این مجتمع دسترسی داشت.

روابط میان روسیه و همسایه‌اش فنلاند، از زمانی که این کشور در ماه آوریل به ناتو پیوست دچار تنش شده است.

فنلاند در ماه نوامبر روسیه را متهم کرد که صد‌ها مهاجر از خاورمیانه و آفریقا را به آن سوی مرز فرستاده است و این کشور را مجبور کرده که گذرگاه‌های مرزی‌اش را ببندد.

برپایه گزارش این سازمان تحقیقاتی روسی، سه خانه موجود در این منطقه قیمت‌های سرسام‌آوری دارند و در آن‌ها سردوش‌هایی به بهای چهار هزار و ۴۰۰ دلار نصب شده و کف آن با سنگ مرمر ایتالیایی ۱۰۸ هزار دلاری فرش شده است.

یک کارخانه آبجوسازی با حدود ۳۸۰ هزار دلار تجهیزات آبجوسازی اتریشی با ظرفیت تولید روزانه حدود ۴۰ لیتر آبجو نیز در این محوطه قرار دارد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فرارو
مجله زندگی
ارسال نظر